– Servei de manteniment d’instal·lacions | Servei de neteja per a empresa –

INTEGRITAT I CONDUCTA

Som professionals de la neteja i prevalem la qualitat dels nostres serveis.

A LAFUENT recolzem tota la nostra activitat en una cultura corporativa que va més enllà de l’estricte compliment de la Llei. Es tracta d’una manera d’actuar que articula la relació amb tots els nostres grups d’interès, als quals també exigim un comportament irreprotxable per contribuir conjuntament, i de manera sostenible, al progrés econòmic i social.

Per això, a LAFUENTE disposem d’un Codi Ètic que recull els nostres principis, valors, normes generals de conducta i principis d’actuació exigibles a tots els membres de la companyia.

Amb l’objectiu de corroborar que tots els integrants de LAFUENTE s’adapten a aquestes pautes, hem habilitat un Canal Ètic on els diferents grups amb què interactuem (empleats, clients, proveïdors, etc.) poden comunicar les seves denúncies sobre un comportament determinat o els seus dubtes sobre el nostre sistema de compliment.

CANAL ÈTIC

A LAFUENTE hem pres les decisions necessàries per a la implantació efectiva d’un Sistema de Compliment (Compliance) que garanteix que actuem d’acord amb la legislació vigent i, a més, d’acord amb una conducta ètica. El nostre Canal Ètic es configura com una de les eines principals d’aquest sistema de compliment.

L’objectiu d’aquest canal és rebre i tramitar eficaçment les comunicacions relacionades amb els comportaments que, en essència, vulneren els principis contemplats al nostre Codi Ètic.

Per facilitar-ne el coneixement i l’ús, posem la nostra Política de Funcionament del Canal Ètic a disposició de qualsevol persona que pretengui reportar de bona fe una possible infracció en un context professional amb LAFUENTE.

La informació que ens proporcioneu serà gestionada de forma totalment confidencial i anònima – si així ho desitja -. Té el nostre compromís que els seus comentaris seran tinguts en compte. Recorda que aquest canal no és la via idònia per a la gestió de queixes i reclamacions relacionades, per exemple, amb la qualitat del servei o amb aspectes particulars d’àmbit laboral, el tractament dels quals s’ha de realitzar de manera diferenciada i per això recomanem que accedeixi al apartat “Contacte” de la present web o que s’adreci a les corresponents delegacions de la companyia. Què es pot reportar a través del Canal Ètic? Informació sobre infraccions o incompliments en un sentit ampli, és a dir, sospites raonables, infraccions reals o potencials, que s’hagin produït o que sigui probable que es produeixin. El reporte s’ha de fer sempre de bona fe i amb el major grau de detall i evidències possibles. A títol il·lustratiu, i sense perjudici del que conté la Política de privadesa del canal ètic, a continuació es ressenyen algunes de les possibles temàtiques objecte de comunicació:
  • Casos de suborn i corrupció.
  • Conductes que atemptin contra la salut i la seguretat a la feina.
  • Conflictes dinteressos en qualsevol acció relacionada amb el desenvolupament professional.
  • Conductes discriminatòries.
  • L’assetjament sexual i laboral.
  • Fraus interns.
  • Supòsits de competència deslleial.
  • Incompliments en matèria de defensa de la competència.
  • Conductes que atemptin contra la salut i la seguretat dels nostres usuaris.
  • Etc.
Quins canals hi ha per comunicar una possible conducta irregular? Sens perjudici d’altres canals recollits a la Política de privadesa del canal ètic, recomanem que realitzi el seu reporti, per la seva major seguretat i confidencialitat, així com per la possibilitat de la seva presentació anònima -si així ho desitja-, a través del canal digital Ethicspoint , del nostre proveïdor Navex Global. Podeu accedir a aquest canal digital clicant AQUÍ. Així mateix, teniu a la vostra disposició durant les 24 hores dels 7 dies de la setmana els següents números de telèfon que formen part del canal Ethicspoint, del nostre proveïdor Navex Global: País Número de telèfon Espanya 900 876 439 Regne Unit 0800 048 5851 Portugal 800 181 376 Qui tractarà la informació reportada? És important que conegueu que la informació del reporti, incloent-hi les dades de caràcter personal recollides en el context d’una denúncia, podran ser tractades o comunicades a les parts següents quan sigui necessari:
  • Navex Global, el tercer independent que, com a encarregat del tractament, gestiona els canals de denúncia digitals o els anomenats alternatius.
  • Membres de la Unitat Tècnica de Compliment de LAFUENTE, així com del Comitè de Compliance (Òrgan de Compliment) de la companyia.
  • Representants autoritzats de la companyia que intervinguin en la investigació, si la naturalesa o labast dels fets denunciats requereix la seva participació.
  • Qualsevol investigador, assessor o conseller extern que hagi estat contractat per donar suport a la companyia en l’avaluació de la notificació, en la investigació de l’assumpte o per assessorar l’organització sobre temes relacionats amb aquestes qüestions.
  • La policia i/o altres autoritats reguladores o daplicació de la Llei.
 
S’anima totes les parts interessades a presentar informació relacionada amb possibles infraccions del nostre Codi Ètic, així com a sol·licitar orientació relacionada amb les polítiques que teniu a la vostra disposició a continuació. Agradecemos de antemano su inestimable Agraïm per endavant la seva col·laboració inestimable.. Si us plau, no oblideu llegir la nostra Política de privadesa del canal ètic. També disposa d’informació relativa a la protecció de dades a la pròpia Política de Funcionament del canal ètic.