– Servei de manteniment d’instal·lacions | Servei de neteja per a empresa –

  1. QUI ÉS EL RESPONSABLE DE TRACTAMENT DE LES SEVES DADES?
  1. AMB QUINA FINALITAT I SOTA QUE BASE LEGITIMADORA TRACTEM LES SEVES DADES PERSONALS?

Les dades recollides a través del lloc web seran tractades amb la finalitat de gestionar la sol·licitud realitzada a través del lloc web, ja sigui mitjançant el formulari de contacte o mitjançant una sol·licitud per correu electrònic. La base legal per a aquest tractament és el vostre consentiment exprés, que s’entendrà atorgat quan realitzeu l’enviament d’aquest formulari amb les vostres dades o es comuniqui amb nosaltres per correu electrònic.

Els consentiments atorgats podran ser revocats en qualsevol moment per part de l’Usuari, si bé en aquest cas no es podrà donar tràmit a la consulta o qüestió plantejada.

  1. QUINES CATEGORIES DE DADES TRACTEM?

Atenent les diferents finalitats i els tractaments realitzats des del Lloc Web i els canals de contacte especificats en el mateix, es podran tractar les següents categories de dades personals:

  1. Dades identificatives i de contacte: nom i cognoms, correu electrònic i telèfon.
  2. Dades de detalls d’ocupació: empresa on presta els seus serveis i dades de contacte corporatius.
  3. Dades de localització: àrea geogràfica
  4. Dades de navegació: IP, comportament al Lloc Web.
  5. Altres dades facilitades directament per l’usuari a les comunicacions que mantingui a través dels canals habilitats a aquest efecte.

Preguem encaridament a l’Usuari que no faciliti cap dada sensible o de tercers a través de cap dels canals habilitats en aquest lloc web, com ara el correu electrònic habilitat per exercir drets de protecció de dades o l’apartat “Comentaris” del formulari de contacte .

  1. QUANT TEMPS CONSERVEM LES SEVES DADES?

Els terminis de conservació de les vostres dades es determinen d’acord amb el compliment de la legislació vigent, reglaments i exigències normatives aplicables, i, en tot cas, durant el temps necessari per atendre les sol·licituds i/o consultes dels Usuaris.

  1. A QUI PODREM COMUNICAR LES SEVES DADES?

De manera general, les vostres dades no seran comunicades a tercers, excepte en casos en què es derivi d’una obligació legal.

Els proveïdors que presten serveis (allotjament, plataformes, programari) podran accedir a les dades per dur a terme l’Encàrrec de Tractament. Com a norma, els seus servidors han d’estar ubicats a l’Espai Econòmic Europeu, i, en cas contrari, sempre ens assegurem que aquests proveïdors estiguin ubicats a països amb un nivell de protecció adequat o ofereixin garanties de compliment de la normativa europea en matèria de protecció de dades, i en particular, el RGPD.

A més, us informem que la nostra empresa té presència en diversos mitjans o xarxes socials, com Facebook, Twitter, YouTube o Linkedin.er, YouTube o Linkedin. A la nostra web, trobareu enllaços als nostres perfils corporatius en aquestes xarxes socials. En fer clic en aquests enllaços, serà redirigit a entorns externs a la nostra web.

Us recomanem que conegueu les polítiques de privadesa d’aquests mitjans o xarxes socials per evitar compartir informació no desitjada. Disposa de configuracions de privadesa i gestió del compte a les xarxes socials per gestionar les preferències de privadesa, identitat, publicitat i altres aspectes relacionats.

  1. COM ES PROTEGEIXEN LES SEVES DADES PERSONALS?

Ens comprometem a mantenir assegurances les vostres dades personals, adoptant totes les precaucions raonables per fer-ho. Implementem totes les mesures organitzatives i tècniques necessàries d’acord amb la normativa vigent per protegir-los contra qualsevol accés no autoritzat, modificació, divulgació, pèrdua o destrucció. Exigim i imposem contractualment als proveïdors de serveis el mateix nivell de seguretat.

  1. COM POT EXERCITAR ELS SEUS DRETS?

Podeu sol·licitar confirmació sobre si les vostres dades personals estan sent tractades i, en cas afirmatiu, accedir-hi. També podeu sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió quan, entre altres motius, les dades ja no siguin necessàries per als fins per als quals es van recopilar.

En determinades circumstàncies, és possible sol·licitar la limitació del tractament de les vostres dades, i en este cas únicament les conservarem per a l’exercici d’accions o la defensa de reclamacions.

Finalment, quan sigui procedent, podrà exercitar el dret de portabilitat per obtenir les dades en format electrònic o que es transmetin a una altra entitat.

Per exercir els drets esmentats, heu de dirigir un escrit al Delegat de Protecció de Dades a l’adreça de correu electrònic indicada a la capçalera d’aquesta política.

En cas que l’exercici dels drets es faci a través d’un mitjà no registrat prèviament a la nostra base de dades (per exemple, des d’una adreça de correu electrònic diferent de la que va proporcionar inicialment) i hi hagi dubtes raonables sobre la identitat del titular , caldrà acreditar-la a través d’un mecanisme legalment vàlid.

Per ajudar-nos a processar la vostra sol·licitud, us preguem que indiqueu en l’assumpte “Exercici de Drets Usuaris Web Protecció de Dades”.

Finalment, us informem que si considereu que un fet pot constituir un incompliment de la normativa aplicable en matèria de protecció de dades, podeu adreçar-vos al Delegat de Protecció de Dades mitjançant el mitjà anteriorment indicat, sense perjudici del seu dret a presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades a l’adreça C/ Jorge Juan, 6, 28001 – Madrid oa través de la seva seu electrònica, en cas que consideri que s’han vulnerat els drets que li són reconeguts per la normativa aplicable en protecció de dades .